Gwarancja Warsztatu

OGÓLNE WARUNKI GWARANCYJNE

  1. Udzielona gwarancja obowiązuje i jest stosowana na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Gwarancja zostaje wykonana wyłącznie na podstawie dokumentu sprzedaży jakim jest oryginalny
    paragon lub faktura.
  3. Gwarancja zostaje udzielna na okres 12 miesięcy od daty wskazanej na dokumencie sprzedaży.
  4. Gwarancja obejmuje wyłącznie uszkodzenia powstałe w okresie obowiązywania gwarancji,
    które powstały w skutek ujawnienia się ukrytych wad materiałowych, nieprawidłowości
    spowodowanych technologią wykonania.
  5. Gwarancja w żaden sposób nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zmniejsza uprawnień kupującego
    wynikających z rękojmi.
  6. Klient zobowiązany jest współdziałać z Gwarantem w celu realizacji zobowiązań gwarancyjnych
    w szczególności poprzez bezzwłoczne tj. w terminie nie przekraczającym 14 dni, dostarczeniu
    pojazdu w przypadku podejrzenia lub stwierdzenia wystąpienia wady.
  7. Reklamowany pojazd jest dostarczany i odbierany przez klienta bezpośrednio do i z serwisu.
    Dostarczenie i odbiór reklamowanego pojazdu odbywa się na koszt nabywcy.
  8. Dostarczony do naprawy pojazd ma być kompletny, z osprzętem wraz z niezbędnymi dokumentami
    oraz z naniesionymi oznaczeniami, numerami seryjnymi na produkcie (w przypadku gdy zostały
    umieszczone fabrycznie).
  9. O sposobie wykonania naprawy gwarancyjnej decyduje gwarant.
  10. Gwarancja kończy się automatycznie z terminem końca gwarancji producenta części.
  11. Po wykonanej naprawie w pojeździe, wymagane jest regularne serwisowanie zgodnie z wytycznymi
    producenta pojazdu oraz gwaranta.
  12. W przypadku wykonania naprawy lub obsługi podzespołu lub komponentu wg technologii
    opracowanej przez serwis, serwisowanie pojazdu należy wykonać bezwzględnie wg wymogów
    gwaranta (producent z reguły jest zainteresowany wymianą podzespołów na nowe, a nie jest
    zainteresowany ich naprawą).
  13. W przypadku potwierdzenia odpowiedzialności, uprawnionemu z gwarancji przysługuje prawo
    do bezpłatnego usunięcia niesprawności w terminie 30 dni od daty dostarczenia pojazdu.
    W przypadku gdy do gwarancyjnego usunięcia wady niezbędne jest sprowadzenie części
    zamiennych z zagranicy, termin naprawy może być wydłużony o czas niezbędny do sprowadzenia
    tych części.
  14. Klient jest zobowiązany do dostarczenia książki obsługi serwisowej celem umieszczenia
    stosownych adnotacji o wykonanych naprawach.
  15. Żadna naprawa serwisowa z tytułu gwarancji nie może zostać zrealizowana w przypadku,
    gdy dokonano korekcji licznika lub niemożliwe jest odczytanie jego stanu. W przypadku wymiany
    licznika pojazd powinien być dostarczony do gwaranta i zaktualizowany stan na zleceniu
    serwisowym z adnotacją w książce obsługi pojazdu.
  16. Serwis nie odpowiada za utratę przychodów, przerwę w prowadzeniu działalności gospodarczej
    lub funkcjonowaniu procesów technologicznych jak również za bezpośrednie i pośrednie koszty
    wynikające z nieprawidłowego funkcjonowania urządzenia.
  17. W przypadku stwierdzenia przez serwis, że zgłoszenie było bezpodstawne w całości lub części,
    serwis powiadomi użytkownika i zaproponuje mu odpłatną usługę serwisową.
  18. W każdym przypadku sumaryczna odpowiedzialność serwisu nie może przekroczyć kwoty
    zapłaconej za wykonaną usługę.
  19. Sprzedawca nie będzie ponosił odpowiedzialności za terminowość napraw gwarancyjnych, jeżeli
    działalność serwisowa zakłócona zostanie nieprzewidzianymi okolicznościami o charakterze siły
    wyższej lub gdy w uzgodnionym wcześniej terminie Klient nie dostarczył pojazdu lub podzespołu.
  20. Niniejsza gwarancja podlega prawu polskiemu i jest przenośna.
  21. Główną misją naszego serwisu jest utrzymanie satysfakcji naszych Klientów.