Gwarancja Warsztatu
OGÓLNE WARUNKI GWARANCYJNE
- Udzielona gwarancja obowiązuje i jest stosowana na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Gwarancja zostaje wykonana wyłącznie na podstawie dokumentu sprzedaży jakim jest oryginalny
paragon lub faktura. - Gwarancja zostaje udzielna na okres 12 miesięcy od daty wskazanej na dokumencie sprzedaży.
- Gwarancja obejmuje wyłącznie uszkodzenia powstałe w okresie obowiązywania gwarancji,
które powstały w skutek ujawnienia się ukrytych wad materiałowych, nieprawidłowości
spowodowanych technologią wykonania. - Gwarancja w żaden sposób nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zmniejsza uprawnień kupującego
wynikających z rękojmi. - Klient zobowiązany jest współdziałać z Gwarantem w celu realizacji zobowiązań gwarancyjnych
w szczególności poprzez bezzwłoczne tj. w terminie nie przekraczającym 14 dni, dostarczeniu
pojazdu w przypadku podejrzenia lub stwierdzenia wystąpienia wady. - Reklamowany pojazd jest dostarczany i odbierany przez klienta bezpośrednio do i z serwisu.
Dostarczenie i odbiór reklamowanego pojazdu odbywa się na koszt nabywcy. - Dostarczony do naprawy pojazd ma być kompletny, z osprzętem wraz z niezbędnymi dokumentami
oraz z naniesionymi oznaczeniami, numerami seryjnymi na produkcie (w przypadku gdy zostały
umieszczone fabrycznie). - O sposobie wykonania naprawy gwarancyjnej decyduje gwarant.
- Gwarancja kończy się automatycznie z terminem końca gwarancji producenta części.
- Po wykonanej naprawie w pojeździe, wymagane jest regularne serwisowanie zgodnie z wytycznymi
producenta pojazdu oraz gwaranta. - W przypadku wykonania naprawy lub obsługi podzespołu lub komponentu wg technologii
opracowanej przez serwis, serwisowanie pojazdu należy wykonać bezwzględnie wg wymogów
gwaranta (producent z reguły jest zainteresowany wymianą podzespołów na nowe, a nie jest
zainteresowany ich naprawą). - W przypadku potwierdzenia odpowiedzialności, uprawnionemu z gwarancji przysługuje prawo
do bezpłatnego usunięcia niesprawności w terminie 30 dni od daty dostarczenia pojazdu.
W przypadku gdy do gwarancyjnego usunięcia wady niezbędne jest sprowadzenie części
zamiennych z zagranicy, termin naprawy może być wydłużony o czas niezbędny do sprowadzenia
tych części. - Klient jest zobowiązany do dostarczenia książki obsługi serwisowej celem umieszczenia
stosownych adnotacji o wykonanych naprawach. - Żadna naprawa serwisowa z tytułu gwarancji nie może zostać zrealizowana w przypadku,
gdy dokonano korekcji licznika lub niemożliwe jest odczytanie jego stanu. W przypadku wymiany
licznika pojazd powinien być dostarczony do gwaranta i zaktualizowany stan na zleceniu
serwisowym z adnotacją w książce obsługi pojazdu. - Serwis nie odpowiada za utratę przychodów, przerwę w prowadzeniu działalności gospodarczej
lub funkcjonowaniu procesów technologicznych jak również za bezpośrednie i pośrednie koszty
wynikające z nieprawidłowego funkcjonowania urządzenia. - W przypadku stwierdzenia przez serwis, że zgłoszenie było bezpodstawne w całości lub części,
serwis powiadomi użytkownika i zaproponuje mu odpłatną usługę serwisową. - W każdym przypadku sumaryczna odpowiedzialność serwisu nie może przekroczyć kwoty
zapłaconej za wykonaną usługę. - Sprzedawca nie będzie ponosił odpowiedzialności za terminowość napraw gwarancyjnych, jeżeli
działalność serwisowa zakłócona zostanie nieprzewidzianymi okolicznościami o charakterze siły
wyższej lub gdy w uzgodnionym wcześniej terminie Klient nie dostarczył pojazdu lub podzespołu. - Niniejsza gwarancja podlega prawu polskiemu i jest przenośna.
- Główną misją naszego serwisu jest utrzymanie satysfakcji naszych Klientów.